مطالب مرتبط:
با ثبت جهانی هگمتانه در ابتدای مسیر توسعه گردشگری هستیم
توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال با ثبت جهانی هگمتانه
چشم اقتصاد به سیاست: سیاسیون از این آخرین فرصت استفاده خواهند کرد؟
قالیباف: خدای دفاع مقدس خدای اقتصاد و فرهنگ هم هست
ستاریان، کارشناس مسکن: ناهنجاری های اجتماعی ناشی از فقر مسکن رو به افزایش است/ همه نوابغ اقتصاد جهان جمع شوند با این ساختار اقتصادی مشکل مسکن حل نمی شود/ قوه مجریه و مقننه در حوزه مسکن هماهنگ نیستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 16:052024-08-09بين الملل

 ارتقای اقتصاد گردشگری جزیره جهانی قشم


 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، از علاقه مندی مدیران و فعالین گردشگری شهر سوچی در استان کراسنودار روسیه به توسعه ارتباطات گردشگری با جزیره جهانی قشم خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان  معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، از علاقه مندی مدیران و فعالین گردشگری شهر سوچی در استان کراسنودار روسیه به توسعه ارتباطات گردشگری با جزیره جهانی قشم خبر داد.

ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، که در راس هیاتی از مدیران جهت عقد چند تفاهم نامه به روسیه سفر کرده است، با اعلام این خبر بیان داشت: پس از عقد تفاهم نامه با منطقه آزاد دوبنا و انجام رایزنی با مقامات مسکو، سفر به سوچی به دعوت مسئولین و بخش خصوصی این شهر سومین مقصد ما در کشور روسیه است.

وی ادامه داد: سوچی یک شهر گردشگری در روسیه است که در مرز غربی این کشور، بر کرانه های دریای سیاه و در دامنه بلندی های پوشیده از برف رشته کوه قفقاز جای دارد و به پایتخت تابستانی اروپا مشهور است.

به گفته راموز البته زمستان های سوچی نیز به واسطه برخوردرای از تفریحات برفی و یخی جذابیت های خاص خود را دارد و المپیک زمستانی 2014 در این شهر برگزار شد، اما از آنجایی که بر خلاف جزیره قشم از زمستان های سرد و تابستان های معتدل برخوردار است مسئولی


برچسب ها: گردشگری - سازمان منطقه آزاد - منطقه آزاد - کراسنودار روسیه - روسیه - اجتماعی - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

 ارتقای اقتصاد گردشگری جزیره جهانی قشم

 ارتقای اقتصاد گردشگری جزیره جهانی قشم